Κ.Δ.-Κυκλοφοριακή Αγωγή(Γ1)

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

?

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

Ημερομηνία 07/12/2012

Αριθ. Πρωτ. 204

Σχ. Έτος: 2012 - 2013

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ        

ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΟΥ ΜΑΡΜΑΡΑ                                                                                                 

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ     ΓΡΑΦΕΙΟ ????.........?.

ΤΗΛ. 2375071244                                                                                         ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΙΘΩΝΙΑΣ

FAX 2375071442                                                                                                                        Email dsmarmar@otenet.gr

 ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 25                                                             

 ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 184

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:

 ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ                                                                                              ΠΕ: 70

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«Κυκλοφοριακή Αγωγή»

 ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

10η

14/11/2012

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

?

 

 

  

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

Πολυξένη Φερενίδου

ΠΕ 70

 

ΝΑΙ

(Αγωγή Υγείας)

-

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

Μαρία Παπαΐωανίδου

ΠΕ 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 19  ΑΓΟΡΙΑ: 12   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 7

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

?

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας:

 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
  • Κώδικας οδικής κυκλοφορίας.
  • Ασφάλεια των παιδιών ως οδηγοί (ποδηλάτες) και ως επιβάτες.
  • Συμπεριφορά στο δρόμο ως πεζοί.
  • Μέσα μεταφοράς.

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

1. Ευαισθητοποίηση των παιδιών και κατ? επέκταση των οικογενειών τους πάνω σε θέματα συμπεριφοράς ως πεζοί και ως οδηγοί.

2. Να αποκτηθεί κουλτούρα κυκλοφοριακής αγωγής, σεβασμού και αλληλοκατανόησης.

3. Να δημιουργηθεί ατμόσφαιρα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας, κλίμα αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης.

4. Να μάθουν βασικές έννοιες του Κ.Ο.Κ. .

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Μέθοδος Project

  • Οργανώνουμε περίπατο στην περιοχή γύρω από το σχολείο. Καταγραφή και φωτογράφηση πινακίδων, πεζοδρομίων, διαβάσεων.
  • Μαθαίνουμε τα σήματα κυκλοφορίας σύμφωνα με το χρώμα, το σχήμα και την πληροφορία που μας δίνουν.
  • Κατασκευάζουμε σήματα κυκλοφορίας.
  • Ενημέρωση από έναν τροχονόμο για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής.
  • Παιχνίδια ρόλων (επιβάτης, πεζός, οδηγός).
  • Συνεργασία με τους γονείς. Εντοπίζουμε επικίνδυνα σημεία γύρω από το σχολείο. Ενημερώνουμε την αστυνομία και το Δήμο.

 Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

 

Γλώσσα:

Ερωτηματολόγια, σταυρόλεξα, κείμενα με προσωπικές ιστορίες από τυχόν ατυχήματα, συλλογή εικόνων από τροχαία και περιγραφή τους.

Μαθηματικά:

Ασκήσεις με προβλήματα απόστασης.

Στατιστική.

Μελέτη:

Υπάρχουν σχετικές ενότητες που αναφέρονται στα μέσα μεταφοράς και στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Μουσική:

Μελοποίηση ενός τραγουδιού που έφτιαξαν τα παιδιά με τη βοήθεια του μουσικού του σχολείου.

Εικαστικά:

Κολάζ, κατασκευή σημάτων Κ.Ο.Κ. και κανόνων σε χρωματιστά χαρτόνια, για την ασφάλεια στο δρόμο ως πεζοί, ως οδηγοί, ως επιβάτες και ως ποδηλάτες.

 

 

 

 

 Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Οκτώβριος 13 ώρες

  • Συζήτηση για το θέμα με τα παιδιά. Εμπειρίες τους. Δημιουργία ομάδων συνεργασίας.
  • Έρευνα και καταγραφή δεδομένων στο χώρο γύρω από το σχολείο.
  • Φωτογράφηση πινακίδων, διαβάσεων, επικίνδυνων σημείων.
  • Εξαγωγή συμπερασμάτων.

2ος ΜΗΝΑΣ

Νοέμβριος 12 ώρες

  • Εντοπίζουμε τα επικίνδυνα σημεία και σε συνεργασία με τους γονείς τα αναφέρουμε στο Δήμο και στην Αστυνομία.

Κατασκευή μακέτας με δρόμους, σπίτια, πινακίδες, διαβάσεις (κ. Παπαϊωανίδου).

3ος ΜΗΝΑΣ

Δεκέμβριος 12 ώρες

  • Δημιουργία τραγουδιού «Οδηγίες σε ποίημα» από τα παιδιά. Μελοποίηση από τον κ. Χρήστο Κοσμίδη δάσκαλο μουσικής.
  • Κατασκευή κρυπτόλεξου, σταυρόλεξου και ερωτηματολόγιο σχετικά με το θέμα.
  • Παρουσίαση στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου του όλου προγράμματος που δουλέψαμε με τα παιδιά.

4ος ΜΗΝΑΣ

 

 

5ος ΜΗΝΑΣ

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων     ................                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου.

                            Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                                               Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

              Φερενίδου Πολυξένη                                                                                      Ορφανίδης Σάββας