Κ.Δ.-Κυκλοφοριακή Αγωγή(Γ1)
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
? |
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία 07/12/2012
Αριθ. Πρωτ. 204
Σχ. Έτος: 2012 - 2013
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΕΟΥ ΜΑΡΜΑΡΑ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ????.........?.
ΤΗΛ. 2375071244 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΙΘΩΝΙΑΣ
FAX 2375071442 Email
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 25
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 184
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΠΕ: 70
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Κυκλοφοριακή Αγωγή»
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
10η |
14/11/2012 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ |
||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
? |
|
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
Πολυξένη Φερενίδου |
ΠΕ 70 |
|
ΝΑΙ (Αγωγή Υγείας) |
- |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ Μαρία Παπαΐωανίδου |
ΠΕ 11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 19 ΑΓΟΡΙΑ: 12 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 7
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: |
? |
ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
|
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ: |
|
|
|
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
1. Ευαισθητοποίηση των παιδιών και κατ? επέκταση των οικογενειών τους πάνω σε θέματα συμπεριφοράς ως πεζοί και ως οδηγοί. 2. Να αποκτηθεί κουλτούρα κυκλοφοριακής αγωγής, σεβασμού και αλληλοκατανόησης. 3. Να δημιουργηθεί ατμόσφαιρα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας, κλίμα αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης. 4. Να μάθουν βασικές έννοιες του Κ.Ο.Κ. .
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Μέθοδος Project
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα: Ερωτηματολόγια, σταυρόλεξα, κείμενα με προσωπικές ιστορίες από τυχόν ατυχήματα, συλλογή εικόνων από τροχαία και περιγραφή τους. Μαθηματικά: Ασκήσεις με προβλήματα απόστασης. Στατιστική. Μελέτη: Υπάρχουν σχετικές ενότητες που αναφέρονται στα μέσα μεταφοράς και στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Μουσική: Μελοποίηση ενός τραγουδιού που έφτιαξαν τα παιδιά με τη βοήθεια του μουσικού του σχολείου. Εικαστικά: Κολάζ, κατασκευή σημάτων Κ.Ο.Κ. και κανόνων σε χρωματιστά χαρτόνια, για την ασφάλεια στο δρόμο ως πεζοί, ως οδηγοί, ως επιβάτες και ως ποδηλάτες.
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Οκτώβριος 13 ώρες
|
2ος ΜΗΝΑΣ |
Νοέμβριος 12 ώρες
Κατασκευή μακέτας με δρόμους, σπίτια, πινακίδες, διαβάσεις (κ. Παπαϊωανίδου). |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Δεκέμβριος 12 ώρες
|
4ος ΜΗΝΑΣ |
|
5ος ΜΗΝΑΣ |
|
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων ................
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου.
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Φερενίδου Πολυξένη Ορφανίδης Σάββας