Κ.Δ.- Με ένα παραμύθι ταξιδεύω.
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
X |
Ημερομηνία 07-12-2012
Αριθ. Πρωτ. 204
Σχ. Έτος: 2012-2013
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : 12/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΑΡΜΑΡΑ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΤΗΛ. 2375071244
ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : ΣΙΘΩΝΙΑΣ
FAX 2375071442
Email
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 25
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 184
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΠΕ: 70
ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Με ένα παραμύθι ταξιδεύω»
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
10η |
14/11/2012 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
|
ΩΡΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
||||
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
70 |
|
|
ΝΑΙ |
|
Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
|
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ |
70 |
|
|
|
ΠΙΤΣΙΛΚΑ ΕΛΕΝΗ |
70 |
|
|
|
ΚΑΖΑΝΤΖΗ ΦΩΤΕΙΝΗ |
70 |
|
|
|
ΜΑΜΑΚΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
70 |
|
|
|
ΦΕΡΕΝΙΔΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ |
70 |
|
|
|
ΠΑΝΔΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
70 |
|
|
|
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΑ |
70 |
|
|
|
ΚΑΛΑΪΤΣΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
70 |
|
|
|
ΚΑΛΛΕΑ ΣΥΡΙΓΩ |
70 |
|
|
|
ΜΠΑΤΖΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ |
70 |
|
|
|
ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ |
70 |
|
|
|
ΓΚΙΟΥΛΙΑΒΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ |
70 |
|
|
|
ΣΛΙΑΚΑ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ |
06 |
|
|
|
ΧΑΤΖΗΙΛΑΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ |
06 |
|
|
|
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ |
11 |
|
|
|
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
11 |
|
|
|
ΔΟΞΑΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
07 |
|
|
|
ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
16.01 |
|
|
|
ΚΟΥΡΤΕΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ |
19 |
|
|
|
ΓΙΑΓΚΟΥΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
32 |
|
|
|
ΣΟΦΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ : 184 ΑΓΟΡΙΑ: 108 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 76
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Επιλογή παραμυθιών για ανάγνωση ,αναδιήγηση και δραματοποίηση. Μαθαίνουμε στοιχεία για συγγραφείς, εικονογράφους παραμυθιών- Επίσκεψη συγγραφέα στην τάξη-συνέντευξη Απομυθοποίηση παραμυθιού. Τι μένει από το παραμύθι, αν βγάλω τα φανταστικά στοιχεία. Πώς μια πραγματική ιστορία γίνεται παραμύθι.
Παραποίηση γνωστών παραμυθιών σε ιστορίες και το αντίστροφα. Επιλογή θέματος παραμυθιού και κατάθεση ιδεών για τη συγγραφή του από κάθε ομάδα. Συγγραφή και εικονογράφηση παραμυθιού, παρουσίαση στην τάξη.
Εικονογράφηση του νέου παραμυθιού
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Η προέκταση του γλωσσικού μαθήματος με συνδέσεις και αναφορές στην τοπική κοινωνία, το λαϊκό πολιτισμό και την παράδοση.
Η σύνδεση της γλώσσας των παραμυθιών με τη σύγχρονη ομιλούμενη και την καλλιέργεια του γραπτού και προφορικού αφηγηματικού λόγου.
Η ανάπτυξη φαντασίας, κριτικής και δημιουργικής σκέψης.
Η εικαστική «ανάγνωση» του παραμυθιού, η «μετάφραση» των νοητικών εικόνων του σε εικαστικές. Η επανεγγραφή κειμένου από διαφορετική οπτική γωνία και η αναγνώριση των δομικών στοιχείων του παραμυθιού: σύνδεση εικόνας - κειμένου Η ανάπτυξη φαντασίας, κριτικής και δημιουργικής σκέψης Η απόκτηση δεξιοτήτων στη δημιουργική γραφή και την συγγραφή ιστοριών. |
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Η υλοποίηση του σχεδίου θα βασιστεί : α) στις αρχές της ομαδοκεντρικής μάθησης, της κειμενοκεντρικής και επικοινωνιακής προσέγγισης του γλωσσικού μαθήματος, με άξονα την αφηγηματική απόλαυση που προσφέρει τοπαραμύθι και την παραγωγή αφηγηματικού προφορικού και γραπτού λόγου από τους μαθητές, β) στη συνεργασία ειδικοτήτων θεατρ. Αγωγής ? μουσικής - εικαστικών γ) στην οργάνωση της αίθουσας (διευθέτηση του χώρου), σε ολιγομελείς ομάδες μικτών ως προς το φύλο και τις επιδόσεις, δ) στο ρόλο του εκπαιδευτικού στην τάξη σαν συντονιστή και καθοδηγητή.
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Επιλογή παραμυθιών Επιλογή αφηγητών Κατανομή ρόλων δραματοποίησης |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Επεξεργασία - Δραματοποίηση ? μουσική επένδυση |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Εικαστική επένδυση ? δημιουργία σκηνικών ? παρουσίαση - βιντεοσκόπηση |
4ος ΜΗΝΑΣ |
|
5ος ΜΗΝΑΣ |
|
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων ???????.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ : ?????????.. ευρώ
ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: ?????????????????.
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ