Περίληψη Εργασίας

Δικτυακός Τόπος Για Ζώα Υπό Εξαφάνιση

 

 

Ε1: Αλβανού Πηνελόπη, Δραβαλιάρης Ιωάννης, Ζήση Ιωάννα, Θεοδώρου Γεώργιος, Μαρτζιβάνου Αναστασία, Μοναχέλης Αλέξανδρος, Μπατζής Αθανάσιος, Ντάνος Γρηγόριος, Ουρούτσι Εμανουέλ, Παυλούδης Εμμανουήλ, Πολίτη Ειρήνη, Ρεβενικιώτης Αλέξανδρος, Ρεβενικιώτης Ευάγγελος, Ρεβενικώτου Μαρία και Τσιακμάκης Αθανάσιος1

 

Ε2: Βελολλάρι Κατερίνα, Ζέππος Νικόλαος, Καλαϊτζής Ιωάννης, Καρακασίδης Δημήτριος, Κουκιάλι Ανδρονίκη, Μπατζής Δημήτριος, Παπάς Σωτήρης, Πιτσόλης Αντώνιος, Πραβίτα Κυριακή, Ρεβενικιώτης Ευάγελος, Σετσίδης Βασίλειος, Τσαλίκη Φωτεινή και Χριστούδας Χρήστος2

ΣΤ1: Δράμαλης Γεώργιος, Ζαγγελίδου Αγγελική, Καρατζά Μαρκέλλα, Καρνόπουλος Παναγιώτης, Κεμόλι Ελένη, Κολοβού Γεωργία, Κρητικός Παρασκευάς, Λάμτσια Ρωξένα, Λαναράς Φώτιος, Λεωνίδου Σοφία και Μαυράκη Βασιλική3

ΣΤ2: Ζότο Γουλιάνα, Μάρα Δήμητρα, Μενεξές Εμμανουήλ, Μπατζής Φίλιππος, Νάστο Ελένη, Ξαργιά Μαριάνθη, Πετρίδης Κωνσταντίνος, Πετρόπουλος Μιχαήλ, Πρασσά Μιχαέλα, Ρούκα Στεφανία, Στυλιανού Μαρία και Χαρίστου Στυλιανή4

 

Μαθητές:

1Μαθητές του τμήματος Ε1, Δημοτικό Σχολείο Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής

2Μαθητές του τμήματος Ε2, Δημοτικό Σχολείο Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής

3Μαθητές του τμήματος ΣΤ1, Δημοτικό Σχολείο Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής

4Μαθητές του τμήματος ΣΤ2, Δημοτικό Σχολείο Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. "> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:

Κουρτελής Αλέξιος ΠΕ 19

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. "> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

 

Οι μαθητές σε ομάδες των 2-3 ατόμων επιλέγουν ένα ζωάκι υπό εξαφάνιση. Αναζητούν πληροφορίες στο Διαδίκτυο και στη βιβλιοθήκη του σχολείου και συντάσσουν ένα αρχείο Word (.doc). Στη συνέχεια, δημιουργούν μια παρουσίαση στο PowerPoint (.ppt). Κατόπιν, κατασκευάζουν ένα ή περισσότερα κόμικ χρησιμοποιώντας το site www.pixton.com. Από τις εικόνες και τις πιο σημαντικές πληροφορίες παράγουν ένα βίντεο (.mp4) με το Windows Movie Maker. Τέλος με το Hot Potatoes δημιουργούν ασκήσεις (συμπλήρωσης κενών, αντιστοίχισης, κουίζ, σταυρόλεξα). Έμφαση δόθηκε στη συνεργασία μεταξύ των μαθητών και στη μαζική συμμετοχή των τεσσάρων τάξεων (Ε1, Ε2, ΣΤ1, ΣΤ2) του σχολείου. Καταβλήθηκε προσπάθεια να γίνει βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη και να αποκτήσουν οι μαθητές δεξιότητες μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε., με όσο το δυνατόν επιστημονικό τρόπο. Στο τέλος, δημιουργήσαμε ένα δικτυακό τόπο (site) στο google στο οποίο ανεβάσαμε όλο το ψηφιακό υλικό των μαθητών.

 

Λέξεις κλειδιά: Pixton, Hot Potatoes, Movie Maker