Αρχική σελίδα Καινοτόμες Δράσεις Καινοτόμες δράσεις 2013-14 Α2-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ(ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ -ΕΘΙΜΑ-ΚΑΛΑΝΤΑ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ)

Α2-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ(ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ -ΕΘΙΜΑ-ΚΑΛΑΝΤΑ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ)

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

 

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

21/10/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

 

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΦΕΡΕΝΙΔΟΥ

ΠΕ70

 

 

ΝΑΙ

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : ??17??.         ΑΓΟΡΙΑ: ??7?             ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ???10??

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

 

- ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ -ΗΘΗ ΚΑΙ   ΕΘΙΜΑ

- ΚΑΛΑΝΤΑ

- ΣΥΝΤΑΓΕΣ

- ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Ν ΟΗΜΑ ΤΩΝ   ΓΙΟΡΤΩΝ

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

  • Να γνωρίσουν τα παιδιά τη μεθοδολογία της ερευνας ,κριτικής σκέψης, αξιολόγησης και επεξεργασίας   πληροφοριών.
  • Υπευθυνότητα,   ,συνεργασία   αληλλοσεβασμός .
  • Να γνωρίσουν έθιμα ,παραδόσεις ,δρώμενα ,κάλαντα απο άλλα μέρη ή και άλλες χώρες .
  • Συνεργασία με τοπικούς φορείς(πολιτιστικούς συλλόγους) και τους γονεις .
  • Να ευαισθητοποιηθούν μέσω του βαθύτερου νοήματος των Χριστουγέννων .

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

    

  • Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση.
  • Συλλογή πληροφοριών απο βιβλία ,το διαδίκτυο ,προφορικές αναφορές απο παππούδες και γιαγιάδες.
  • Έκφραση μέσα από καλλιτεχνικές δημιουργιες το θέατρο και τη μουσική.

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

 

 

 

ΓΛΩΣΣΑ:

  • Εμπλουτισμός λεξιλογίου?Παραγωγή γραπτού   λόγου
  • Ερωτηματολόγιο-συνέντευξη
  • Γράφουμε ένα δικό μας παραμύθι για τα Χριστούγεννα
  • Φτιάχνουμε κάρτες
  • Ακροστοιχίδες και σταυρόλεξα
  • Ανάγνωση   βιβλίων

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Αριθμοί --Ποσότητες
  • Προβλήματα     πρόσθεσης   και   αφαίρεσης
  • Αντιστοιχί ες---Ταξινομήσεις

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

  • Κατασκευάζουμε   στολίδια ---Διακόσμηση της   τάξης
  • Δώρα από τα χέρια των παιδιών για γονείς -αδέρφια- φίλους.

ΜΟΥΣΙΚΗ

  • Κάλαντα   του τόπου μας
  • Κάλαντα   και τραγούδια της γιορτής   απο άλλες χώρες.

Θεατρική Αγωγή

 

  • Δραματοποιηση   του Χριστουγεννιάτικου   παραμύθιου   που θα γράψουμε.

 

Πληροφορικη

Βλέπουμε διάφορα videos στο διαδίκτυο σχετικά με το θέμα.

 

Μελετη:Όλες οι ενότητες σχετικές   με το θέμα.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

 

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

 

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ

 

 

 

2ος

ΜΗΝΑΣ

 

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ -ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ

3ος

ΜΗΝΑΣ

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

4ος

ΜΗΝΑΣ

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   ??????..                

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                   Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ