Α2- Στοματική Υγιεινή

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

 

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

6η

21/10/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

 

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΦΕΡΕΝΙΔΟΥ

ΠΕ70

 

ΝΑΙ

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

ΜΠΑΛΑΤΣΟΥ ΑΛΙΚΗ

ΠΕ11

1

ΝΑΙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : ??17??.         ΑΓΟΡΙΑ: ??7??             ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ???10??

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

 

-ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ

-ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

-ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΔΟΝΤΙΩΝ

-ΣΩΣΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΔΟΝΤΙΩΝ

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

           -Να αναπτύξουν τα παιδιά     τις έννοιες της συνεργατικότητας , της επικοινωνίας και της βιωματικής δράσης.

-Ανάπτυξη δεξιοτήτων στην ανάγνωση , τη γραφή   ,την ακρόαση την προφορική έκφραση και τη ν κριτική σκέψη.

-Να μάθουν να συνεργαζονται και να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους.

-Να υιοθέτησουν στάσεις ζωής και συμπεριφορές ωφέλιμες για αυτά.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

-ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

-ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

-ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα

  • Ψάχνουμε σε περιοδικά και εφημερίδες σχετικά κείμενα.
  • Φτιάχνουμε ένα       ερωτηματολόγιο   για τον οδοντίατρο που θα επισκεφτούμε.
  • Ανάγνωση σχετικών λογοτεχνικών κειμένων.
  • Φτιάχνουμε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή.
  • Δημιουργούμε   πρόγραμμα καθαρισμού των δοντιών
  • Σταυρόλεξο του δοντιού   καθώς και ακροστοιχίδα των υγεινών τροφών.

Σύνθεση λέξεων.

 

Μαθηματικά

  • Αντιστοιχίες ----Σύμβολο ισότητας
  • Ποσότητες---Αριθμοί
  • Πρόσθεση---Αφαίρεση

Εικαστικά

  • Κατασκευή αφίσας με υγιή και χαλασμένα δόντια.
  • Πυραμίδα της μεσογειακής διατρόφης.
  • Κολλαζ από εικόνες περιοδικών και εφημερίδων.

Μουσική

  • Τραγουδάκια σχετικά με το θέμα.

Θεατρική Αγωγή

  • Δραματοποίηση παραμυθιών.
  • Αναπαράσταση του   σωστού     τρόπου   καθαρισμού των δοντιών.

Πληροφορική

 

  • Πρασπάθεια γραφής λέξεων σχετικών με το θέμα και εκτύπωση αυτών με σκοπό να κάνουν ζωγραφιές που αντιστοιχούν σε αυτές.
  • Αναζήτηση στο διαδίκτυο πληροφοριών και video σχετικά με το θέμα.

Μελέτη:Όλες οι σχετικές ενότητες.

 

 

 

 

 

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

 

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

 

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ

2ος

ΜΗΝΑΣ

 

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ

3ος

ΜΗΝΑΣ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

4ος

ΜΗΝΑΣ

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   ????3??..                

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                   Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ