Αρχική σελίδα Καινοτόμες Δράσεις Καινοτόμες δράσεις 2013-14 Γ-Γνωριμία των μαθητών με το οδικό περιβάλλον- Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός, ως επιβάτης και ως μελλοντικός οδηγός.

Γ-Γνωριμία των μαθητών με το οδικό περιβάλλον- Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός, ως επιβάτης και ως μελλοντικός οδηγός.

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

Γνωριμία των μαθητών με το οδικό περιβάλλον- Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός, ως επιβάτης και ως μελλοντικός οδηγός.

 

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

Κυκλοφοριακή αγωγή

 

 

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

21/10/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

χ

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΑΓΑΠΗ

70

 

ΟΧΙ

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : 24     ΑΓΟΡΙΑ:   13        ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 11

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

Χ

 

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Γνωριμία με το οδικό περιβάλλον.

Μελέτη του Κ.Ο.Κ

Κανόνες που αναφέρονται στη συμπεριφορά των πεζών.

 

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Στόχοι μας είναι η ανάπτυξη της ικανότητας ανάγνωσης του οδικού περιβάλλοντος, η διαμόρφωση σωστής στάσης και συμπεριφοράς στο δρόμο και η απόκτηση κυκλοφοριακής συνείδησης ως πεζοί, ως επιβάτες και ως μελλοντικοί οδηγοί.

Επιπροσθέτως να αναγνωρίσουν τη σημασία τήρησης κανόνων ασφαλούς μετακίνησης και μεταφοράς.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Βιωματική και πολυαισθητηριακή μάθηση, ομαδική εργασία, καλλιέργεια κριτικής σκέψης, έρευνα, συλλογή και αξιοποίηση εποπτικού υλικού.

Συνεργασία με το Δήμο ? αρμοδιότητές του.

Λιμεναρχείο (τροχονομία).

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα- γραπτή έκφραση, ιδεοθύελλα σχετικών λέξεων, δημιουργία γλωσσικών παιχνιδιών (σταυρόλεξο, κρυπτόλεξο).

Τ.Π.Ε ? αναζήτηση και αξιοποίηση υλικού, παρακολούθηση σχετικών με την οδική ασφάλεια βίντεο.

Φιλαναγνωσία- ανάγνωση κειμένων, βιβλίων.

Θεατρική αγωγή- Δραματοποίηση σωστών και λάθος συμπεριφορών στο δρόμο.

Αισθητική αγωγή- Δημιουργία σημάτων, πινακίδων, φαναριών.

 

 

 

 

 

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

 

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Διερεύνηση θέματος- επεξεργασία

2ος

ΜΗΝΑΣ

Υλοποίηση δράσεων

3ος

ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση

4ος

ΜΗΝΑΣ

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   ??????..                

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ