Δ1-Μέλισσας έργα, ανθρώπων αγαθά
ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Μέλισσας έργα, ανθρώπων αγαθά»
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
6η |
21/10/2013 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ |
||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
? |
|
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
Φούντου Ευδοξία Ευαγγελία |
ΠΕ70 |
23 |
ΝΑΙ |
ΟΧΙ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : 19 ΑΓΟΡΙΑ: 12 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 7
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: |
ΝΑΙ |
ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
|
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ: |
|
|
|
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
-
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Η σημασία της μέλισσας στο οικοσύστημα και η ωφέλεια του ανθρώπου από αυτήν (διατροφική αξία μελιού, ευεργετική σημασία προϊόντων που παράγονται από τη μέλισσα)
Η μελισσουργεία ως επαγγελματικός προσανατολισμός Η κοινωνία των μελισσών σε αντιπαράθεση με την κοινωνία των ανθρώπων
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
1. Γνωριμία με τα προϊόντα της μέλισσας 2.Γνωριμία με την κοινωνία των μελισσών 3. Γνωριμία με το μελισσουργείο της περιοχής τους 4. Εκτίμηση των βιολογικών προϊόντων και αντιπαραβολή με τα βιομηχανικά 5.Καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας 6. Καλλιέργεια διατροφικής συνείδησης |
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος. Έρευνα και καταγραφή στοιχείων Σύνταξη ερωτηματολογίου και συνέντευξη Συζήτηση και εξαγωγή συμπερασμάτων Ενημέρωση κοινωνικού περίγυρου Παιχνίδι Προβολή βίντεο Συμμετοχή στην περιβαλλοντική δράση δημιουργίας παιχνιδιού με τον τίτλο «Τρεις μέλισσες» που διοργανώνει το ΚΠΕ Αρναίας, στα πλαίσια των δράσεων του Ε.Θ.Δ. «Μέλισσας έργα, ανθρώπων αγαθά» για το σχολικό έτος 2013-2014 |
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Φιλαναγνωσία: Δημιουργία ποιήματος μέσα στα πλαίσια παιχνιδιού, διήγηση παραμυθιού Ιστορία: αντιπαράθεση κοινωνίας μελισσών με τους είλωτες των αρχαϊκών χρόνων Εμείς και ο κόσμος : Έντομα |
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Γνωριμία με τη μέλισσα, τα προϊόντα της και την κοινωνία της Προβολή βίντεο Διήγηση παραμυθιού |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Σύνταξη ερωτηματολογίου και επίσκεψη στο μελισσουργείο |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Δημιουργία παιχνιδιού Ενασχόληση με την περιβαλλοντική δράση του ΚΠΕ Αρναίας |
4ος ΜΗΝΑΣ |
|
5ος ΜΗΝΑΣ |
|
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 1 (Μία)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
φούντου Ευδοξία Ευαγγελία Ορφανίδης Σάββας