Αρχική σελίδα Καινοτόμες Δράσεις Καινοτόμες δράσεις 2013-14 Ε2-Νέος Μαρμαράς: Μια ιστορία πολλές παραδόσεις ή αλλιώς?μια παράδοση πολλές ιστορίες?»

Ε2-Νέος Μαρμαράς: Μια ιστορία πολλές παραδόσεις ή αλλιώς?μια παράδοση πολλές ιστορίες?»

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«Νέος Μαρμαράς: Μια ιστορία πολλές παραδόσεις ή αλλιώς?μια παράδοση πολλές ιστορίες?»

 

 

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

6η

21/10/2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

     (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

 

ΠΙΤΣΙΛΚΑ ΕΛΕΝΗ

 

ΠΕ70

 

 

ΝΑΙ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ:17           ΑΓΟΡΙΑ:13                   ΚΟΡΙΤΣΙΑ:4

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

Χ

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας :

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος) ΝΑΙ

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

 

  • Σκοπός του θέματος που επιλέχθηκε είναι να αποκτήσουν τα παιδιά συγκεκριμένες στάσεις ζωής και συμπεριφορές.Να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία του τόπου τους και να εμπλακούν σε διαθεματικές δράσεις

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

  • Να καλλιεργήσουν μέσα από διάφορες δραστηριότητες τις δεξιότητες της ομιλίας-ακρόασης-γραφής και ανάγνωσης
  • Να μάθουν την ιστορία του Νέου Μαρμαρά μέσα από δράσεις που άπτονται των ενδιαφερόντων τους

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

Θα χρησιμοποιηθούν οι παρακάτω μέθοδοι διδασκαλίας :

  • Ομαδοσυνεργατική
  • Μέθοδος project
  • Μαιευτική μέθοδος
  • Επικοινωνιακή μέθοδος

Συνεργασία με εξωσχολικούς φορείς :

  • Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείου του Παρθενώνα
  • Επίσκεψη στον Εκπολιτιστικό σύλλογο Νέου Μαρμαρά
  • Επίσκεψη από χοροδιδάσκαλο του συλλόγου για την εκμάθηση παραδοσιακών χορών

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

 

ΓΛΩΣΣΑ      

  • Μέσα από αναγνώσεις και ακροάσεις θα καλλιεργήσουμε το γραπτό και τον προφορικό λόγο
  • Θα καταγράψουμε τοπικούς ιδιωματισμούς και θα δημιουργήσουμε γλωσσάρι
  • Θα μιλήσουμε για τα κύρια επαγγέλματα των κατοίκων τότε και τώρα πραγματοποιώντας μια σχετική έρευνα
  • Μέσα από προσωπικές έρευνες και συνεντεύξεις των μαθητών θα συγκεντρώσουμε πληροφορίες για συνταγές του τόπου

 

 

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  • Θα παρατηρήσουμε , θα μελετήσουμε και θα προβούμε στην εκμάθησης παραδοσιακών χορών
  • Θα συγκεντρώσουμε παραδοσιακά παιχνίδια και θα τα παίξουμε

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

  • Θα συλλέξουμε ιστορικά στοιχεία σχετικά με τις μετακινήσεις πληθυσμών
  • Θα συγκεντρώσουμε στοιχεία για τις γιορτές και τα πανηγύρια

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

  • Θα δούμε τις τοπικές ενδυμασίες των κατοίκων και θα τις αποτυπώσουμε
  • Θα μιλήσουμε για την αγιογράφηση των εικόνων

ΜΟΥΣΙΚΗ

  • Θα συγκεντρώσουμε δημοτικά τραγούδια

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

  • Με τη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών όπως GOOGLE EARTH, CENTENNIA, θα μεταφερθούμε στο ν Παλιό Μαρμαρά και θα φτάσουμε κταγράφοντας τη διαδρομή στο Νέο Μαρμαρά
  • Θα χρησιμοποιήσουμε το διαδίκτυο για συγκέντρωση πληροφοριών όποτε χρειαστεί

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ:αφόρμηση, αναφορά στις θεματικές ενότητες που θα προσεγγίσουμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος, έναρξη κάποιων δραστηριοτήτων ( 2 δίωρα)

2ος

ΜΗΝΑΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ:πραγματοποίηση επόμενων δράσεων που άπτονται του θέματος πραγματοποίηση επίσκεψης στο Πασχαλάκειο

  (2 δίωρα)

3ος

ΜΗΝΑΣ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:δραστηριότητες, πραγματοποίηση επίσκεψης στο Λαογραφικό Μουσείο του Παρθενώνα

(2 δίωρα)

4ος

ΜΗΝΑΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ: δραστηριότητες , πραγματοποίηση επίσκεψης από χοροδιδάσκαλο

(2 δίωρα)

5ος

ΜΗΝΑΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ :δραστηριότητες (6 δίωρα) και παρουσίαση στην ιστοσελίδα του Σχολείου και χορευτικές επιδείξεις και βιβλίο προς τους μαθητές

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων     2 (ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ )   ΚΑΙ     1 (ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)                      

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ : ?????????.. ευρώ

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: ?????????????????.

                  Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

                         ΠΙΤΣΙΛΚΑ ΕΛΕΝΗ                                                                           ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ