Στ1- Η τέχνη της φωτογραφίας

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

<< Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ   ΩΣ ΤΕΧΝΗ >>

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ


 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

6η

25/10/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΩΡΕΣ

ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

Καλλέα   Συρίγω

Π.Ε. 70

 

 

ΝΑΙ

 

 

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

1. ΣΑΡΡΗΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Π.Ε 16

 

 

2.

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ?????.     ΑΓΟΡΙΑ: ???   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ???

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

χ

 

Συνάντηση ομάδας:

 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Εξέλιξη της φωτογραφίας και της φωτογραφικής μηχανής .

Μια φωτογραφία μια ιστορία

Τα μέρη της φωτογραφικής μηχανής

Τρόπος λειτουργίας της αναλογικής με φιλμ και της ψηφιακής μηχανής

Εκτύπωση   της φωτογραφίας

Φωτογραφίζω τον τόπο μου ? έκθεση φωτογραφίας

 

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

Να γνωρίσουν

?  την ιστορία της φωτογραφίας

?  την εξέλιξη της φωτογραφικής μηχανής

?  τη χρήση της φωτογραφικής μηχανής

?  τη διαδικασία εκτύπωσης φωτογραφίας με φιλμ

?  τον τρόπο λειτουργίας της ψηφιακής μηχανής

?  φωτογραφίες που έχουν μείνει στην ιστορία

?  το χωριό τους μέσα από το φωτογραφικό φακό

γεγονότα της νεότερης και σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας μέσα από φωτογραφίες

.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Έρευνα

Συνέντευξη

Ομαδοκεντρική ?συνεργατική

Πειραματική μέθοδος

Δημιουργία ταινίας με την ταχεία προβολή εικόνων

 

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα: Η ιστορία μιας φωτογραφίας (παραγωγή γραπτού λόγου )

Αισθητική Αγωγή: Κατασκευή απλής φωτογραφικής μηχανής ,Κατασκευή ιστορικής γραμμής   , Ζωγραφιές και φωτογραφίες δημιουργία ταινίας.

Φυσική :Η λειτουργία της φωτογραφικής μηχανής και του ματιού μας .Αντεστραμμένο είδωλο και ευθύγραμμη διαδοση του φωτός

Ιστορία: Η νεότερη και σύγχρονη ιστορία σε φωτογραφίες

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

  • Οι μαθητές φέρνουν αγαπημένες τους φωτογραφίες , αναγνωρίζουν την συναισθηματική και όχι μόνο αξία τους
  • Συλλέγουν υλικό για την ιστορική αναδρομή της φωτογραφίας
  • Συλλέγουν υλικό για την εξέλιξη της φωτογραφικής μηχανής

 

2ος

ΜΗΝΑΣ

  • Ενημερώνονται από ειδικό για τη λειτουργία της φωτογραφικής μηχανής με φιλμ και ψηφιακής και βρίσκουν ομοιότητες και διαφορές
  • Βρίσκουν ομοιότητες λειτουργίας Φ/Μ και ματιού

           Κατασκευάζουν απλή φωτογραφική μηχανή

3ος

ΜΗΝΑΣ

  • Δραστηριότητα << ο τόπος μου με ένα κλικ >>
  • Μελετούν παλιές φωτογραφίες του χωριού τους και τις συγκρίνουν με αυτές που έχουν τραβήξει οι ίδιοι
  • Βρίσκουν φωτογραφίες από τα σημαντικότερα γεγονότα της νεότερης και σύγχρονης Ελλάδας
  • Διαγωνισμός φωτογραφίας

 

4ος

ΜΗΝΑΣ

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων     ? 2 ??????.                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ