Στ1- Η τέχνη της φωτογραφίας
ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
<< Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΤΕΧΝΗ >>
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
6η |
25/10/2013 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ |
||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
Χ |
|
|
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
|
ΩΡΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
||||
Καλλέα Συρίγω |
Π.Ε. 70 |
|
|
ΝΑΙ |
|
Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
|
1. ΣΑΡΡΗΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Π.Ε 16 |
|
|
|
2. |
|
|
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ?????. ΑΓΟΡΙΑ: ??? ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ???
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: |
|
ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
χ |
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ: |
|
|
|
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
-
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Εξέλιξη της φωτογραφίας και της φωτογραφικής μηχανής . Μια φωτογραφία μια ιστορία Τα μέρη της φωτογραφικής μηχανής Τρόπος λειτουργίας της αναλογικής με φιλμ και της ψηφιακής μηχανής Εκτύπωση της φωτογραφίας Φωτογραφίζω τον τόπο μου ? έκθεση φωτογραφίας
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Να γνωρίσουν ? την ιστορία της φωτογραφίας ? την εξέλιξη της φωτογραφικής μηχανής ? τη χρήση της φωτογραφικής μηχανής ? τη διαδικασία εκτύπωσης φωτογραφίας με φιλμ ? τον τρόπο λειτουργίας της ψηφιακής μηχανής ? φωτογραφίες που έχουν μείνει στην ιστορία ? το χωριό τους μέσα από το φωτογραφικό φακό γεγονότα της νεότερης και σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας μέσα από φωτογραφίες .
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Έρευνα Συνέντευξη Ομαδοκεντρική ?συνεργατική Πειραματική μέθοδος Δημιουργία ταινίας με την ταχεία προβολή εικόνων
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα: Η ιστορία μιας φωτογραφίας (παραγωγή γραπτού λόγου ) Αισθητική Αγωγή: Κατασκευή απλής φωτογραφικής μηχανής ,Κατασκευή ιστορικής γραμμής , Ζωγραφιές και φωτογραφίες δημιουργία ταινίας. Φυσική :Η λειτουργία της φωτογραφικής μηχανής και του ματιού μας .Αντεστραμμένο είδωλο και ευθύγραμμη διαδοση του φωτός Ιστορία: Η νεότερη και σύγχρονη ιστορία σε φωτογραφίες
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
|
2ος ΜΗΝΑΣ |
Κατασκευάζουν απλή φωτογραφική μηχανή |
3ος ΜΗΝΑΣ |
|
4ος ΜΗΝΑΣ |
|
5ος ΜΗΝΑΣ |
|
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων ? 2 ??????.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ