Στ1- Κινηματογράφος

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

 6η

 21/10/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΩΡΕΣ

ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

 ΚΑΛΛΕΑ ΣΥΡΙΓΩ

 ΠΕ70

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ?????.     ΑΓΟΡΙΑ: ???   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ???

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

χ

 

Συνάντηση ομάδας:

 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Γνωριμία με τις 6 τέχνες-αναφορά στην έβδομη.

Παίζοντας με τις εικόνες

Ιστορία κινηματογράφου

Βουβός κινηματογράφος.

Δημιουργία κινηματογραφικής ταινίας.

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

Έρευνα για την ιστορία του κινηματογράφου.

Γνωριμία με τη διαδικασία παραγωγής μιας κινηματογραφικής ταινίας.

Γνωριμία με τους συντελεστές και τα μηχανήματα που απαιτούνται.

Γνωριμία με τον βουβό κινηματογράφο και το παλιό εικονικό σινεμά.

Συνεντεύξεις για τον   κινηματογράφο σαν μέσο ψυχαγωγίας. Θερινοί κινηματογράφοι.

Δημιουργία ταινίας.

Ψυχαγωγία μαθητών

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Έρευνα -Ερωτηματολόγιο

Ομαδοκεντρική ?συνεργατική

Πειραματική μέθοδος

Δραματοποίηση

Καλλιτεχνικές   δημιουργίες

 

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα: Συνεντεύξεις. Συλλογή έντυπου υλικού διαφημιστικά έντυπα, βιβλία, περιοδικά εφημερίδες σχετικά με το θέμα. Παρουσίαση στην τάξη και επιλογή για την ανάρτηση στον πίνακα της τάξης. Συγγραφή κειμένων με εντυπώσεις και παρατηρήσεις από τις δραστηριότητες και τις διδακτικές επισκέψεις. Ανάγνωση σχετικών λογοτεχνικών κειμένων και ποιημάτων. Συγγραφή σεναρίου από τους μαθητές.

Μαθηματικά: Προβλήματα σχετικά με τον υπολογισμό διάρκειας ταινίας, χρονολογιών εξέλιξης του κινηματογράφου.

Αισθητική Αγωγή: Ζωγραφιές και φωτογραφίες δημιουργία ταινίες.

Μουσική: Μουσική επένδυση έργου.

Ιστορία: Ο πολιτισμός στη νεότερη ιστορία.

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

 

2ος

ΜΗΝΑΣ

 

3ος

ΜΗΝΑΣ

 

4ος

ΜΗΝΑΣ

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων     ???????.                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ