Στ2 - Το περιοδικό μας

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Έκδοση  μαθητικού περιοδικού?

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
 Πολιτιστικών θεμάτων


ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:
 
Αρ. Πράξης 6η Ημερομηνία 29/11/2013   
  
 
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ   
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ   
   
 
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) ΣΧΕΤΙΚΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)   

Ιωαννίδου Σοφία 
ΠΕ70  
ΝΑΙ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
 
       
       
     
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : ???13?.          ΑΓΟΡΙΑ:  ??8??             ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 5?????
 
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:  ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:       Χ 

Συνάντηση ομάδας:
 
ΗΜΕΡΑ: ΩΡΑ: ΤΟΠΟΣ:   
Παρασκευή 7η Δημ.Σχολείο Ν.Μαρμαρά 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
 
 Η ενεργοποιήση  των  μαθητών στην αναζήτηση και καταγραφή της πληροφορίας εκείνης, που πραγματικά αξίζει και ενδιαφέρει τους μαθητές.
Ανάδειξη του πολιτισμού και των πολιτιστικών στοιχείων του τόπου μας.
 Χρήση των ΤΠΕ ως εργαλείο δημιουργίας και αναζήτησης γνώσεων ή πληροφοριών και αποσύνδεση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή από τα παιχνίδια και τη διασκέδαση.
Επίσης, κύρια προσέγγιση του θέματος είναι η χρήση του γραπτού λόγου ως μέσο επικοινωνίαςκαι ανάδειξης γνώσεων και πληροφοριών.

 

Β.  ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
 


Να διακρίνουν οι μαθητές τις πληροφορίες που αξίζει να αναδεικνύονται.
Να ενισχύσουν την ομαδικότητα και τη συνεργασία.
Να βελτιώσουν το γραπτό τους λόγο.
Να κατανοήσουν τη διαδικασία δημιουργίας και έκδοσης ενός περιοδικού.
 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
 
Επιλογή θεματολογίας και περιεχομένου του περιοδικού.
Συλλογή θεμάτων και πληροφοριών από έντυπο υλικό, διαδίκτυο,βιβλιοθήκες.
Καταγραφή συνεντεύξεων.
Καταγραφή γεγονότων και εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Καταχώρηση  της θεματολογίας σε ηλεκτρονική μορφή.
Εκτύπωση- έκδοση και διάθεση του περιοδικού. 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
 


Σύνδεση με τα εξής γνωστικά αντικείμενα:
Γλώσσα
Ιστορία
ΤΠΕ
Φιλαναγνωσία
Τέχνες-Πολιτισμός 

 

 

 


Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
 
1ος
ΜΗΝΑΣ Χωρισμός ομάδων,
Αναζήτηση θεματολογίας, επιλογή θεματογίας.Επίσκεψη στο τοπικό αθλητικό και πολιτιστικό σύλλογο,επίσκεψη σε ειδικό διατροφολόγο.
   
2ος
 ΜΗΝΑΣ Αναζήτηση υλικού και πληροφοριών για τα πολιτιστικά θέματα της τοπικής κοιωνίας, καταγραφή των δραστηριοτήτων και των νέων του σχολείου μας.Πραγματοποίηση συνεντευξεων από πρόσωπα που έχουν επιλεγεί, Καταγραφή επικαιρων θεμάτων ή γιορτών.
   
3ος
ΜΗΝΑΣ Καταχώρηση όλου του υλικού στον Η/Υ, διαμόρφωση  και βελτίωση της εμφάνισης των σελίδων του περιοδικού.
Εκτύπωση και έκδοση του περιοδικού από τους μαθητές   
4ος
ΜΗΝΑΣ Παρουσίαση και διανομή του περιοδικού στους μαθητές του σχολείου μας.   
5ος
ΜΗΝΑΣ    Καταγραφή εντυπώσεων, αποριών και κριτικών. 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων    ??2????..                 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος  με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ  Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ