Αρχική σελίδα Καινοτόμες Δράσεις Καινοτόμες δράσεις 2014-15 Ε2- Σπίτι μου , σπιτάκι μου ?κατοικίες των ανθρώπων

Ε2- Σπίτι μου , σπιτάκι μου ?κατοικίες των ανθρώπων

 

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

X

 

Ημερομηνία 24-10-2014

Αριθ. Πρωτ. 148

Σχ. Έτος: 2014-2015

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : 12/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΑΡΜΑΡΑ                                                     

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                        

 ΤΗΛ.  2375071244                                                       ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : ΣΙΘΩΝΙΑΣ

FAX 2375071442                                                                                                                    Email dsmarmar@otenet.gr

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 26     ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 196

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:       ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ                                                                          ΠΕ: -70-    

 ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

                                                                             Σπίτι μου , σπιτάκι μου ?κατοικίες των ανθρώπων

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

10

24-10-2014

 

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΩΡΕΣ

ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

Καλλέα Συρίγω

       -70-

 

 

           ΝΑΙ

 

 

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

  1. 1.

 

 

 

2.

 

 

 

                 

                ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ :   21                                     ΑΓΟΡΙΑ:   11                       ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 10

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος) ΝΑΙ

 

 

 

 

 

                                                                        ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

 

  1. 1.Εξέλιξη κατοικίας στον κόσμο
  2. 2.Από τα προσφυγικά σπιτάκια του Ν.Μαρμαρά , των πρώτων χρόνων στα σημερινά .
  3. 3.Παραδοσιακή κατοικία στον Παρθενώνα
  4. 4.Στήσιμο σπιτιού ( επαγγέλματα , μηχανήματα ,υλικά )
  5. 5.Σπίτι και οικογένεια , σπίτι και οικολογία , σπίτι και οικοτεχνία

 

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

1.         Να οδηγηθούν  στην απόκτηση νέων γνώσεων σχετικών με το θέμα.

2.        Να έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον τους μέσα από διαδικασίες παρατήρησης, σύγκρισης, προβληματισμού και έρευνας.

3.       Να ανακαλύψουν το σπίτι ως χώρο προσωπικό, κοινωνικό και πολιτισμικό.

4.        Να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα των σπιτιών και τη λειτουργικότητα των διάφορων χώρων τους.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. 1.Έρευνα , καταγραφή , μελέτη των προσφυγικών σπιτιών στο χωριό
  2. 2.Επίσκεψη στον παραδοσιακό οικισμό << Παρθενών >>- μελέτη κατοικιών
  3. 3.Έρευνα στο διαδίκτυο και σε βιβλία με θέμα τις πρώτες κατοικίες των ανθρώπων ,   τις κατοικίες στην Αρχαία Αθήνα και στο Βυζάντιο
  4. 4.Ενημέρωση και συζήτηση με πολιτικό μηχανικό , αρχιτέκτονα , οικοδόμο , υδραυλικό , ηλεκτρολόγο
  5. 5.Επίσκεψη σε μάντρα οικοδομικών υλικών
  6. 6.Μελέτη πρόσοψης , κάτοψης σπιτιού και οικοδομικής άδειας
  7. 7.Σχεδιασμός του σπιτιού μας στα οικοδομικά τετράγωνα του χωριού .
  8. 8.Καταγραφή εθίμων του Παλιού Μαρμαρά που έχουν σχέση με δραστηριότητες των ανθρώπων μέσα στο σπίτι .
  9. 9.Συμπλήρωση ερωτηματολογίου από μαθητές του σχολείου με θέμα << Τι σας ενδιαφέρει περισσότερο στο σπίτι σας >> , καταγραφή δεδομένων και αποτελεσμάτων
  10. 10.Καταγραφή προτάσεων για ανακύκλωση και εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι
  11. 11.Ανάγνωση και ανάλυση λογοτεχνικών κειμένων με θέμα το σπίτι ( Παπαδιαμάντης , Παλαμάς , Καβάφης )
  12. 12.Έκδοση   εντύπου << Σπιτικό λεξικό >>
  13. 13.Διατύπωση και λύση << σπιτικών >> προβλημάτων στα μαθηματικά
  14. 14.Κατασκευές σπιτιών και επίπλων με χαρτόνια , καλαμάκια , μανταλάκια
  15. 15.Ζωγραφική σε κεραμίδι
  16. 16.Δημιουργία τραγουδιού

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα: Εξοικείωση με όρους που σχετίζονται με την κατοικία , όπως ονομασίες των διαφόρων μορφών κατοικίας, των μερών της, υλικών που χρησιμοποιούνται διαχρονικά για την κατασκευή της, σχετική σύγχρονη ορολογία προϋποθέσεων και διαδικασιών για δημιουργία ή κατασκευή της.

Παραγωγή γραπτού λόγου (συνεντεύξεις, άρθρα, ποιημάτων ).

Δημιουργία σπιτικού λεξικού .

 

Λογοτεχνία: Αναζήτηση λογοτεχνικών κειμένων που αναφέρονται στην κατοικία του ανθρώπου και στη σύνδεσή της με αυτήν.

 

Ιστορία:   Οι κατοικίες στο Βυζάντιο

 

Μαθηματικά :   Προβλήματα με περίμετρο και εμβαδόν , καταγραφή δεδομένων ερωτηματολογίου , κατασκευή ραβδογραμμάτων

Φυσική : Θέρμανση σπιτιού , εξοικονόμηση ενέργειας

Εικαστικά :Κατασκευές

Μουσική : Εκμάθηση σχετικών τραγουδιών ,Σύνθεση δικού μας τραγουδιού

 

 

 

 

 

 

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Διερεύνηση θέματος- προεκτάσεις

Μελέτη   προσφυγικών σπιτιών

Μελέτη παραδοσιακής κατοικίας

 

2ος

ΜΗΝΑΣ

Στήσιμο του σπιτιού

Επαφή , συζήτηση με ειδικούς

(αρχιτέκτονας , οικοδόμος , υδραυλικός , ηλεκτρολόγος , διακοσμιητής )

 

3ος

ΜΗΝΑΣ

οικοτεχνία ( αργαλειός , παραγωγή μεταξιού )

έθιμα του χωριού σχετικά με δραστηριότητες μέσα στο σπίτι   ( χτίσιμο σπιτιού γιορτές , γάμοι )

Προτάσεις για ένα οικολογικό σπίτι

 

 

 

 

4ος

ΜΗΝΑΣ

περιγραφή του σπιτιού μου

ανάγνωση , ανάλυση λογοτεχνικών κειμένων σχετικών με το σπίτι

Συγγραφή ποιήματος ?μελοποίηση

Δημιουργία , έκδοση λεξικού

 

 

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

Κατασκευές σπιτιών

Στολισμός καθρέφτη

κατασκευές με κουτάλες

Ζωγραφική σε κεραμίδι

 

 

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   3                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ : ?????????.. ευρώ

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: ?????????????????.

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

 

 

            Καλλέα  Συρίγω                                                                           Ορφανίδης Σάββας