Γ1-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑ?ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

 

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Χ

 

Ημερομηνία 24-10-2014

Αριθ. Πρωτ. 148

Σχ. Έτος: 2014-2015

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : 12θεσιο Δημοτικό Σχολείο Ν.Μαρμαρά                                                                         

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                        

 ΤΗΛ.  2375071244            ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ :ΣΙΘΩΝΙΑΣ

FAX 2375071442                                                                                          Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 26       ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 196

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Ορφανίδης Σάββας                                                                                  ΠΕ: 70

 ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑ?ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

10

24-10-2014

 

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΩΡΕΣ

ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΑΓΑΠΗ

70

 

 

ΝΑΙ

 

 

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

                 

                ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : 17             ΑΓΟΡΙΑ: 8           ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 9

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος) ??ΝΑΙ????..

 

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

  1. 1)Ο ρόλος του παιχνιδιού από την αρχαιότητα ως σήμερα.
  2. 2)Παραδοσιακά παιχνίδια που έμειναν στο χρόνο.
  3. 3)Αγαπημένα ομαδικά παιχνίδια- κανόνες τους ? σκοπός τους.
  4. 4)Συναισθήματα ?σχέσεις που γεννιούνται μέσα από το παιχνίδι.

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

 

? Γνωστικοί: Να γνωρίσουν την αξία του παιχνιδιού και τη διαχρονικότητά του μέσα στους αιώνες, να γνωρίσουν παραδοσιακούς τρόπους ψυχαγωγίας, να γίνει σύγκριση παιχνιδιών από την αρχαιότητα ως σήμερα, ν? αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα, να γνωρίσουν βασικούς κανόνες παιχνιδιών και τη χρησιμότητά τους, ν? αναπτύξουν τη φαντασία τους.

? Διαδικαστικοί: Να δημιουργηθεί ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα στην τάξη που θα αναπτύξει την κριτική και δημιουργική σκέψη και θα δώσει την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά για ελεύθερη έκφραση, επικοινωνία και εποικοδομητική συζήτηση. Να συλλέγουν και να επεξεργάζονται δεδομένα. Να διακρίνουν ομοιότητες και διαφορές, να συσχετίσουν, να συγκρίνουν, να γενικεύουν και να εκφράζονται με πληρότητα. Να αξιολογήσουν την εργασία.

? Αξιακοί: Να μυηθούν σε αξίες όπως το συνεργατικό πνεύμα. Να αισθανθούν τη χαρά του παιχνιδιού, τη διαχρονικότητα και την αναγκαιότητα αυτής μέσα στα χρόνια.

? Επιδιώξεις : Να γνωρίσουν οι μαθητές παραδοσιακά παιχνίδια που έμειναν στο χρόνο, την αξία του παιχνιδιού στην παιδική ηλικία και την σημασία των κανόνων για την ομαλή διεξαγωγή του παιχνιδιού και των σχέσεων.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Ομαδοσυνεργατική: χωρισμός σε ομάδες, κοινή λήψη αποφάσεων σε σχέση με την πορεία των εργασιών.

Βιωματική: έρευνα πληροφοριών σε βιβλία, διαδίκτυο, έρευνα με ερωτήσεις σε μεγαλύτερους (παππούδες, γονείς), παιχνίδια στην πράξη και στην αυλή.

Διαθεματική: σύνδεση με άλλα μαθήματα, Γλώσσα- καταγραφή παιχνιδιών- κανόνων, Αισθητική Αγωγή- αναπαράσταση σε ζωγραφιές, πλαστελίνη, Μαθηματικά- κουτσό με προσθέσεις, αφαιρέσεις κ.α. παρόμοια παιχνίδια, Ιστορία- παιχνίδια του παρελθόντος, Θεατρική αγωγή- αναπαράσταση παιχνιδιών.

 

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Σύνδεση με άλλα μαθήματα-

Γλώσσα- καταγραφή παιχνιδιών- κανόνων, Αισθητική Αγωγή- αναπαράσταση σε ζωγραφιές, πλαστελίνη, Μαθηματικά- κουτσό με προσθέσεις, αφαιρέσεις κ.α. παρόμοια παιχνίδια, Ιστορία- παιχνίδια του παρελθόντος, Θεατρική αγωγή- αναπαράσταση παιχνιδιών.

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Διερεύνηση θέματος

2ος

ΜΗΝΑΣ

Επεξεργασία

3ος

ΜΗΝΑΣ

Υλοποίηση δράσεων

4ος

ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση

5ος

ΜΗΝΑΣ

  

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: 2                             

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ : ?????????.. ευρώ

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: ?????????????????.

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

                   Τσαουσίδου Αγάπη                                               Ορφανίδης Σάββας