Γ2- Το περιβάλλον μας

 

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

X

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

 

Ημερομηνία 24-10-2014

Αριθ. Πρωτ. 148

Σχ. Έτος: 2014-2015

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΑΡΜΑΡΑ                                                                            

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                                        

 ΤΗΛ.  2375071244           ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ :ΣΙΘΩΝΙΑΣ

FAX 2375071442                                                                                          Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 26       ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 196

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Ορφανίδης Σάββας                                                                                  ΠΕ: 70

 ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

Το περιβάλλον μας

 

 

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

10

24-10-2014

 

 

 

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΩΡΕΣ

ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

KARADHMOY ANNETA

70

 

 

NAI

 

 

Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

                 

                ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : …………16….             ΑΓΟΡΙΑ: ……8…                   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: …8…

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος) ναι

 

 

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

To δάσος ως οικοσύστημα,ρύπανση του αέρα,ρύπανση και μόλυνση τουνερού,όξινη βροχή

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου-το φαινόμενο της ερημοποίησης

Σημαντικά είδη χλωρίδας-σημαντικά είδη πανίδας

Είδη που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν

 

 

 

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Γνωστικοί: Να σέβονται και να προστατεύουν κάθε μορφή ζωής.Να αντιλαμβάνονται τη φύση μέσα από ολες τις αισθήσεις τους.Να συμμετέχουν ενεργά ως υπεύθυνοι πολίτες στη βελτίωση ποιότητας ζωής.Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.Να γνωρίσουν τα ζώα και τα φυτά της πατρίδας τους.Να διευρύνουν τις γνώσεις για το περιβάλλον. Να το προστατεύουν και να συνειδητοποιούν την περιβαλλοντική του αξία

 

Διαδικαστικοί: Να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας.

Να αναπτύξουν ερευνητική διάθεση κριτική και δημιουργική σκέψη.

Αξιακοί: Να καλλιεργήσουν αξίες όπως υπευθυνότητα αλληλεγγύη,σεβασμό προς το συνάνθρωπο

Και τοπεριβάλλον.

Να ανακαλύψουν τη δύναμη και τη χαρά της συλλογικής προσπάθειας

Επιδιώξεις : Να αναπτύξουν θετικές στάσεις για την πρόληψη και επίλυση περιβαλλοντικών προβλημάτων

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Διάλογος, συζήτηση,σύνταξη ερωτηματολογίου για συνεντεύξεις από τοπικούς φορείς, βιβλιογραφική έρευνα,εικόνες ,σταυρόλεξα, παιχνίδια ρόλων,δραματοποίηση, ατομικές ή ομ;αδικές ζωγραφιές,σκίτσα γελοιογραφίες,κολλάζ.

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες που εμπλουτίστηκαν με φύλλα εργασίας,εικαστικές παρεμβάσεις καιδημιουργική έκφραση των μαθητών μέσα από τη ζωγραφική.

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΓΛΩΣΣΑ: Σύνταξη επιοστολής,δημιουργία αφίσας

Μελέτη Περιβάλλοντος Ζώα και φυτά του τόπου μας

Πληροφορική Άντληση πληροφοριών στο διαδίκτυο

ΜαθηματικάΖώα και φυτά υπό εξαφάνιση

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Χωρισμός σε ομάδες,σχολιασμό εικόνων και δημοσιευμάτων,ερωτηματολόγιο

 

 

 

 

2ος

ΜΗΝΑΣ

Οργάνωση δραστηριοτήτων,άντληση στοιχείων από πηγές πληροφόρησης

 

3ος

ΜΗΝΑΣ

Οι ομάδες αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν συγκεκριμένες δραστηριότητες,αξιοποιηση πληροφοριών

 

 

4ος

ΜΗΝΑΣ

Γίνεται σύνδεση των στοιχείων και καταγραφή,επισκέψεις,συνεντεύξεις,συλλογή νεκρής φύσης, φύλλα για τα εικαστικά,οργάνωση και συνάντηση με τοπικούς φορείς

 

5ος

ΜΗΝΑΣ

Κοινοποίηση των αποτελεσμάτων,εξαγωγή συμπερασμάτων.    

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   4                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ : ……………………….. ευρώ

ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: …………………………………………….

 

                  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

                   Καραδήμου Αννέτα                                               Ορφανίδης Σάββας