Γαλλικών - Η ΓΑΛΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!!

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Χ

 

                                                                                         Ημερομηνία:  29/10/2014

                                                                              Αριθ. Πρωτ. :  148/24-10-2014

Σχ. Έτος: 2014-2015

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ   12/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΜΑΡΜΑΡΑ                               

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ      
ΤΗΛ.2375071244                          ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΙΘΩΝΙΑΣ

FAX: 2375071442     

  • Διεύθυνση ιστοσελίδας σχολείου:   http://dim-n-marmar.chal.sch.gr

     

    ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 26 ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 196

    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΠΕ:70

     

    Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

    Η ΓΑΛΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!! ( γαλλικές γιορτές και παραδόσεις με τα μάτια των παιδιών)

    ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ : Βιωματική εκπαίδευση- πολιτισμός -τέχνες
    ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

10

24-10-2014

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

Χατζοπούλου Ευαγγελία

05

 

ΝΑΙ

Σχολ. Σύμβουλος ΠΕ 05

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

Καλλέα Συρίγω

70

 

ΝΑΙ

Σχολ. Σύμβουλος

Χριστόφορος

70

 

ΝΑΙ

Σχολ. Σύμβουλος

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΑΞΗ: Ε’1, E’2

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ :18       ΑΓΟΡΙΑ:   ΚΟΡΙΤΣΙΑ:

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

ΝΑΙ

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

Τετάρτη

11.45

Δημ Σχ. Ν. Μαρμαρά

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Γιορτές και παραδόσεις χρησιμοποιούνται ως μέσα:

 

- γνωριμίας με το γαλλικό πολιτισμό

 

- εκμάθησης της προέλευσης και της ιστορίας τους

 

- αποδοχής της διαφορετικότητας και κατανόησης της κουλτούρας των άλλων λαών 

- μουσικής εκφραστικότητας, λυρικής ποικιλομορφίας, έμπνευσης και  ψυχαγωγίας  στη   γαλλική γλώσσα 

-        αποδοχής της διαφορετικότητας και κατανόησης της κουλτούρας των άλλων λαών

-         

 

- μουσικής εκφραστικότητας, λυρικής ποικιλομορφίας, έμπνευσης και  ψυχαγωγίας  στη   γαλλική γλώσσα 

 

 

ροέλευση και ιστορία των γιορτών και των παραδόσεων

μουσικής εκφραστικότητας, λυρικής ποικιλομορφίας, έμπνευσης και  ψυχαγωγίας  στη   γαλλική γλώσσα 

 

αποδοχή της διαφορετικότητας, κατανόηση της κουλτούρας των άλλων λαών

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

- μουσική, πολιτιστική και γλωσσική έκφραση

- καλλιτεχνικές αναζητήσεις , πνευματική αναγέννηση

- συνήθειες ήθη, έθιμα / ομοιότητες , διαφορές

- έρευνα, ανάγνωση, παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου

 - καλλιέργεια αλληλοεκτίμησης ,σεβασμού της διαφορετικότητας

 

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Ομαδοσυνεργατική –

 Βιωματική προσέγγιση με εφαρμογή της Συνθετικής Δημιουργικής Εργασίας

Ολιστική προσέγγιση, απευθύνεται δηλαδή σε ποικίλες πλευρές της ανθρώπινης φύσης: διανόηση, συναίσθημα, αισθήσεις, στάσεις και συμπεριφορές.

Σχέδιο Εργασίας, Μελέτη πεδίου, Παιχνίδια ρόλων.

Διεπιστημονική διαπραγμάτευση των πολιτιστικών θεμάτων. Επικοινωνιακές μέθοδοι  
 Φορείς: Σύλλογο Γονέων, επαγγελματίες του Ν. Μαρμαρά

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Σύνδεση με τη Γλώσσα, Ξένες Γλώσσες, Μουσική,Αισθητική Αγωγή, Ιστορία, Γεωγραφία, Ευέλικτη Ζώνη, Εικαστικά,Τέχνες, Τ.Π.Ε., φιλαναγνωσία, διαθεματική προσέγγιση και διάχυση του θέματος

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (5 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Πληροφορίες για τη Γαλλία, εθνική γιορτή, αξίες, σύμβολα, προβολή videos, projets, powerpoint, αφίσες, βιβλία, φωτογραφικό υλικό, διαδίκτυο

Χωρισμός ομάδων και καταμερισμός ρόλων και εργασιών

 

2ος ΜΗΝΑΣ

Le calendrier de l’Αvent, φυλλάδιο, τραγούδια, διαδίκτυο, αφίσες, χριστουγεννιάτικες κατασκευές , γαλλικά παραμύθια, γαστρονομία

3ος ΜΗΝΑΣ

La galette des rois Παρακολούθηση σχετικών DVD, παρασκευή συνταγής

«Roule galette / γαλλικό παραμύθι   φύλλα εργασίας,

 

4ος ΜΗΝΑΣ

La chandeleur/ η Υπαπαντή η γιορτή της κρέπας,

La saint Valentin η γιορτή της αγάπης

Μαrdi gras / καρναβάλι φυλλάδιο, τραγούδια, διαδίκτυο, αφίσες,

 

5ος ΜΗΝΑΣ

 

Γαλλοφωνία – διαγωνισμός

τα μνημεία του Παρισιού

Poisson d΄Αvril ο κόσμος της θάλασσας

Παραγωγή έντυπου υλικού, powerpoint, έκθεση ζωγραφικής, αφισών, κολάζ

Παρουσίαση προγράμματος στη σχολική κοινότητα

 

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων: δύο(2)                                  

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

               Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                 Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

         Χατζοπούλου Ευαγγελία ΠΕ05                                  Ορφανίδης Σάββας